Drunk in love

Hej!
 
Såg precis att jag inte har bloggat sedan den 30 september, fy skäms på mig.. Har nog inte haft så mycket att blogga om det senaste. Men nu tänkte jag ska börja lite smått och blogga igen, det är ju trots allt ganska kul och skriva vad man vill även om ingen läser den. 
 
Har inte hänt så mycket faktiskt, julen är ju slut nu och snart är det nytt år, en bra år hoppas jag, för 2013 har inte varit någon höjdare, eller jo vissa stunder av 2013 har varit bra! Har fått reda på att jag bara blir extra anställd nu efter sista januari, så det suger ju lite. Hoppas på att dem behöver mig iaf, har ju trots allt en lägenhet att försörja. Kanske ska också passa på att berätta att Niklas kommer flytta in nu efter hans lilla trip til USA, ska bli så sjukt mysigt och kommer underlätta för mig otroligt mycket, även om han har "sovit" över typ varje dag. Annars har jag bara jobbat hela helgen, var en liten trip till stan idag och skulle leta efter en glitter eyeliner. Hittade en som blir perfekt men som sagt man kommer ju alltid hem med andra saker också, som jag tänkte visa er snart. Har faktiskt fyndat idag, har kollat på en kjol ganska länge nu på Gina Tricot, men har tyckt att den var väldigt dyr och onördigt liksom men den är så himla fin, varje gång när man går in i en butik så känner man på den och funderar ska jag köpa den och varje gång tänker jag, "nej, jag har inte råd" och just idag så går jag in i Gina butik i kompassen, och hittar den kjolen på REA! Så såklart så fick den följa med mig så snällt. ÄR SÅÅÅÅ GLAD!
 
Nu blev det väldigt långt inlägg men hoppas ni orkar läsa allt (ni få som läser min blogg) 
 
Ha det bäst nu!
 
Kraam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0