Snart 2014 - ett bättre år

Hej!
 
Nu sitter jag här och skriver igen på bloggen, det har inte hänt så mycket sedan sist. Jag vaknade i morse och insåg att jag inte hade något vin eller bubbel på nyår som är imorgon, så jag tog mitt pick och pack och gick till systemet. Ja ni hörde rätt, jag gick! bor ju nu i lunden i min egna lägenhet och jag bor väldigt nära olskrogen där ett systembolag ligger. Fattar inte varför man inte alltid åker/går hit. Inga köer och as lite folk, dock var den väldigt liten, men jag hittade vad jag skulle ha. Fick sovmorgon också idag vilket jag tyckte var väldigt skönt, börjar kl tre idag och slutar nio, ett liten kortpass då dem behövde folk. Därefter ska Frida sova hos mig för imorgon ska vi ha en äkta Frida och Sandra dag och bara mysa och göra oss i ordning. Älskar Nyår, man får ta på sig den glittrigaste klänningen och vara fin och dansa hela natten lång. 
 
Nu ska jag se om jag kan renovera min blogg igen, göra den ny och fräsch!
 
Ha det bra!
 
Kraam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0