Fuck svenska analys, facebook är bättre!

Hejsan!
Mitt namn är Sandra ni som inte känner mig ! Jag ska egentligen gör en Svenska analys om någon bok som jag inte har läst så mycket av men jag är inne på facebook ist. Facebook har någon dragnings kraft elr något ! haha, nu sitter jag här på bloggen ist, inte mycket bättre. Nä, fy vad jag kommer stressa att göra klart analysen!
Min hund är skit jobbig just nu, det kliar i hans hals så han ska ut och käka gräs, men vet ni vad, DET FINNS INGET SÅDANT GRÄS UTE! Det är kallt också! fy, vad jobbig han är men jag älskar honom för han är min lilla bebis ! 

Denna helgen har jag inte gjort över mycket saker, i fredags var jag på jul på liseberg men Lina johansson, skit mysigt och roligt.

JUL PÅ LISEBERG!












Lördag var jag med mina underbara vänner och sedan min pojkvän! gud va jag älskar honom <3

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0