Tjena Folket!

Denna helgen har varit underbar! i fredags var jag på bio med Emelie davidsson! vi såg The last airbender 3D

,

Detta säger sf om filmen: Luft, vatten, jord, eld; fyra nationer sammanbundna av ödet. Eldnationen startar plötsligt ett brutalt krig mot de andra och ett helt århundrade går utan något hopp finns om att få ett slut på förödelsen. Slutligen ger sig den modige Aang ut i striden, då han inser att han är den ende Avatar vars krafter är så starka att han kan manipulera alla de fyra elementen. Aang slår sig ihop medKatara, somkan manipulera vatten, och hennes bror Sokka, för att försöka återskapa balansen i en krigshärjad värld.
Denna filmen var skit bra, den hade jobbigt slut bara för att det kommer två till filmer men den får 4/5 Sandrews :)

Lördagen hade jag och fredric 2 år och det var skit mysigt! Vi var på bio igen.. och såg the social network, så här säger sf om denna filmen,
En sen kväll 2003 sätter sig Harvardstudenten och dataprogrammeringsgenit Mark Zuckerberg ner vid sin dator och börjar intensivt jobba med en ny idé. Ur allt bloggande och programmerande växer det fram som snabbt ska komma att bli ett globalt socialt nätverk och en revolution inom kommunikation. Bara sex år och 500 miljoner kompisar senare är Mark Zuckerberg den yngsta miljardären genom tiderna... men för den här entreprenören så leder framgången till både privata och rättsliga komplikationer.
Jag tyckde den var sådär hade för höga förväntningar på denna film men den var okej, 3/5 sandrews.

ska lägga till att jag chattar med världensbästarodi, han ville vara med i min blogg så jag ville inte göra honom ledsen!






Model: Jag      fotograf: Sara Hultman (www.trettontretton.blogg.se)

Min bästavän och syssling(L) Älskar dig Sara Hultman!

Kommentarer
Postat av: Dina

gud va fina bilder sandra!!!

2010-10-24 @ 18:25:57
URL: http://tplkid.blogg.se/
Postat av: Dina

gud va fina bilder sandra!!!

2010-10-24 @ 18:30:08
URL: http://tplkid.blogg.se/
Postat av: kristin

guud va fina bilder på dig:)

2010-10-24 @ 18:42:39
URL: http://kaxen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0