Tjena mittbena!

Idag är det söndag och jag är trött! var på fest i särö igår och det blev bra i slut ändan! haha, några förlorade sin oskuld och vissa bara blev fulla och många hade ingen dricka när vi kom ( kl var typ 22 då). Fattar nt vad folk tänker på när de ska på fest och inte har med någon dricka! liksom hallå! iaf, innan festen var jag på torget först och sedan stan med mn och fredric så jag kommer lägga ut två outfits sen ! då blir ni säkert glada! jag ska träffa min lilla mona idag också, ska kolla film och mysa och ni får inte vara med! ha ha ha!

har ni någon fråga kan ni bara ställa den så ska jag försöka svara på den!

Peace out people!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0