Hur har min helg varit

I fredags var nog den bästa fredagen på hur länge som helst, min älskade pojkvän överraskade mig med hotellnatt och asti (typ moserande vin) och även sushi som är typ min favorit mat btw! Han är så jävla underbar som hade packat en hel resväska med kläder dom han hade packat dagen innan när jag inte var hemma.. Det finns ingen som just honom tror jag <3 bilder från idol och sånt kommer ikväll.
Lördagen så var vi med hans kompisar och kollade film, det var lite mysigt och slappt!
Gårdagen spenderade jag hos min syster och den söta olivia <3
Just nu lyssnar jag på Robin stjernberg - california king bed, grymt bra låt!

Puss& kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0