19/3-2011, Lördag!

Nu är klockan 12:00 hos mig och jag sitter och ska blogga lite hade jag tänkt.. Vet inte vad jag ska skriva men kan berätta lite vad jag gjorde igår och ska göra idag. Jo, igår så vaknade jag typ vid halv sju av att Fredric hoppade i sängen eller vad han nu gjorde.. vaknade iaf men sen somnade jag om och gick upp vid nio. Kl 12 gick jag och tränade, spinning faktiskt med en pulsmätare, riktigt kul faktiskt. Sen träffade jag min bästa vän, Amanda, vi prata om allt och drack kaffe på espressohouse. hehe, favostället! Sen var jag bara hemma med mamma och pappa. Tog det väldigt lugnt igår, vilket var hur skönt som helst.

Idag då, har jag ingenaning vad jag ska göra. Fick ett sms igår från min älskade pojkvän att han ville vara med mig idag så får se. Det jag ska göra är att kl 2 ska jag vara barnvakt åt min lilla prinsessa Oliva.. Hon är sååå Sööt! hehe!

Älskling, 23/10-08 <3
Olivia <3
Sandra Älskar att träna!


KRAM SANDRA HULTMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0