Sara (L) Sandra

Min allra bästa vän heter Sara Hultman, hon är den mest underbaraste personen som finns (även singel) jag kan prata om allt med henne och jag vet att hon kommer finnas i hela mitt liv. utan henne skulle jag inte kunna leva.. Hon betyder allt för mig. jag ska berätta en liten historia som min far sa.
"En bästa vän är en person som man kan vara utan en lång tid och sen när de återförenas så är de fortfarande oslagbara och det är fortfarande ingen skillnad".

just denna meningen är just jag och Sara. För när vi var mindre så var vi bara med varandra på sommaren och hade "uppehåll" på vintrarna men när vi kom tillbaka nästa sommar var det ingen skillnad utan vi lekte vidare som om vi hade varit med varandra hela året.
Sara, jag vill att du ska veta att du betuder så sjukt mycket och du är bäst!
Jag älskar dig <3
// Sandra Hultman
Att vara stark innebär att falla till botten, slå sig hårt och alltid komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast.
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit.
♥ kom ihåg det. // Sara Hultman

bästa vänner förallid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0