31 oktober, 2011

en ny dag, en ny vecka och det är loooov som är såå skönt, hinner att friska till lite till innan skolan börjar.. Idag kommer olivia, jessica och peter och hälsar på mig, vilket är jätte roligt och skönt att slippa och tråka själv :) lite liv och rörelse är vad lilla jag behöver.
Jag vet inte om ni är nyfikna hur jag ser ut nu när jag är opererad. jo så här ser jag ut:
är fortfarande svullen och så men tycker det börjar bli bättre, det är ju en vecka sedan jag gjorde det exakt så vad mer kan jag begära. Lilla pappi fick vara med också hehe. ser jätte blek ut jämnfört med honom.. dagens outfit kommer strax ska bara ta kortet så är jag redooo! hehe
peace&love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0