Hm.com

jag älskar HM, speciellt internet för då kan man bara sitta hemma och shoppa, lätt och smidigt.
jag har shoppat lite, som jag är väldigt nöjd över.
Svart vanlig klänning med några små volanger som man kan ha när man ska ut på krogen. Bara att sätta på sig en kavaj och lite smycken och gå. Undrar ni pris är det bara att fråga.
Sedan köpte jag denna mysdress!
Jätte fin mysdress, tröjan ser ut som en vanlig tröja som man kan ha i vardagen. Den säljs i ett packet och tröjan är vit och byxorna är blommiga, JÄTTE SÖTA! samma sak här, undrar ni vad den kostar, FRÅGA!!
Idag ska jag gå på kalas, min kusin fyllde 18 i lördags, så ska fira honom lite.
min outfit idag blir en shorta som är instoppad men en tajt kjol med lite smycken.. ser as fräsht ut!
Ville bara tacka alla som läser min blogg, är väldigt glad för det!
Kramar
Sandra Hultman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0