learn to love yourself

6 dagar kvar - inte så långt kvar nu faktiskt..
Idag är jag sjukt seg och trött, har ingen studiemotavation överhuvudtaget. kanske för att det inte finns något roligt att skriva om kanske? Jag har att göra är:
  • Fredag - kartprov (geografi)
  • 31 januari - miljöplan (UF)
  • v.6 - redovisning i landskapen (turism & resor)
  • v6 eller v8 - inlämning freud (Psykologi
Sedan har jag nog massa mer men detta är vad jag kommer på just nu... Varför är lärare så dumma som lägger allt innan lovet, man kan faktiskt sprida ut det!
Annars har min dag varit bra, tandläkaren som sagt och jag fick väldigt glada och positiva nyheter. Att min tandställning åker i APRIIIL! IAM SOO HAPPY!!!!
Nu ska jag fortsätta plugga och kolla Hocky, HEJA FRÖLUNDA! KÄMPA NU GUBBAR!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0