It's sucks!

Vet inte var jag ska börja, torsdagen var den värsta dagen i mitt liv.. Jag förlorade allt å det suger. Trodde det skulle hålla livet ut men oj va fel jag hade. Känner mig så lurad och sårad att jag knappt orkar leva längre. Okej, jag har vänner å familj som stöttar mig men det räcker inte, jag vill ha någon som älskar mig för den jag är och jag trodde det var så denna gången men självklart hade jag fel! Klarar inte av denna känslan, vill bara ha det som det var innan torsdagen....


Everyone says that love hurts, but that's not true. Lonliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Everyone coufuse these feelings with love, but in reality, LOVE is the only thing in this world that convers up all the pain and makes us wonderful again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0